top of page
Avbestilling, reklamasjon og annen viktig info

AVBESTILLING AV TIME
Avbestilling må skje senest 24 timer før reservert time. Dette gjelder uansett grunnlag for kansellering. Avbestillinger gjort innenfor 24 timer vil bli belastet i sin helhet. Dette gjelder uansett grunnlag for kansellering av time. Avbestillingspolicy gjelder uansett avbestillingsgrunnlag, også for reservasjoner som er reservert innen 24 timer før behandling.


REKLAMASJON
Reklamasjonsfrist på negler er innen 14 dager etter utført behandling.

Reklamasjonsfrist på vipper, bryn, fotpleie, pedikyr og voks er innen 7 dager etter utført behandling.

Kunden er selv pliktig i å si ifra innen rimelig tid ved reklamasjoner, samt i å la behandleren rette opp. Vi ønsker alltid deg alltid tilbake i salongen slik at vi sammen kan gå igjennom behandlingen. På en reklamasjon korrigerer vi eventuelle feil på behandlingen og/eller gir ny behandling, og i noen tilfeller, refusjon av beløp.

FORSINKET TIL TIME
Reservasjoner som er forsinket mer enn 20 minutter vil forfalle til uteblitt time, med et gebyr på 400 kr. Dersom du kommer forsinket til en time må du fortsatt betale for tiden du har reservert. Forsinkelse medfører mindre tid til avtalt behandling og behandleren kan ikke gå over avsatt tid.

FLYTTING AV TIME
Dersom du ønsker å flytte timen din, kan denne flyttes med forbehold om at det finnes ledige timer i det tidsrommet som passer oss.

ANNEN VIKTIG INFORMASJON
Vi ber om at alle våre kunder kommer presist og alene til sin time for å unngå unødvendig trafikk i lokalet.

Vi har dessverre ikke plass til barnevogn i lokalet. Barn og dyr kan ikke medbringes inn i lokalet, med mindre annet er avtalt 48 timer før avtalt time.

Fakturaer som ikke blir betalt vil bli sendt til inkasso.

bottom of page